دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
حیدری

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمادگی جسمانی و دفاعی از مهم‌ترین ویژگی‌های نیروهای نظامی در سطح جهان است و بر این اساس، جام سپهبدهای اخلاص برای افزایش سطح آمادگی نیروها طراحی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ حیدری در همایش تجلیل از فرماندهان و مسئولان رقابت‌های نظامی «سپهبدهای اخلاص» و آزمایش نوع ۳ یگان‌های تابعه نزاجا اظهار داشت: از خداوند متعال مسألت داریم که همه ما را به صراط مستقیم هدایت کند؛ چرا که راه انبیاء الهی است و راه انبیاء (ص) پیروی از ولایت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: امروز نماد عینی صراط مستقیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند که به عنوان جانشین امام زمان (عج) زعامت امت اسلامی را به عهده دارند و به بهترین شکل کشور را به پیش می‌برند.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با بیان اینکه نیروی زمینی، نیرویی تعیین‌کننده در میدان رزم است، افزود: آمادگی جسمانی و دفاعی از مهم‌ترین ویژگی‌های نیروهای نظامی در سطح جهان است و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز از این مهم مستثنی نیست؛ بر این اساس، جام سپهبدهای اخلاص برای افزایش سطح آمادگی نیروها طراحی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توصیه فرمانده کل ارتش برای برگزاری این مسابقات در قالب جام برای مشخص شدن بهترین‌ها در نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به جایی رسیدیم که بهترین‌ها شناسایی شدند.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه آموزش شغل انبیاء (ص) است، خاطرنشان کرد: آموزش ما را از جهل، گمراهی و تاریکی نجات می‌دهد و به روشنایی و آگاهی می‌رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha